تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

ادامه رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون در مشهد| «توس‌مسیر» علیه «رعد»

  • کد خبر: ۹۳۱۳۹
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
ادامه رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون در مشهد| «توس‌مسیر» علیه «رعد»
نماینده مشهد در لیگ برتر بدمینتون امروز میزبان نماینده قم است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون در‌حالی امروز آغاز خواهد شد که نماینده مشهد در خانه از نماینده قم پذیرایی می‌کند. تیم بدمینتون توس‌مسیر مشهد که بعد از دعوت پیاپی چند بازیکنش به اردوی تیم ملی جوانان و بزرگ‌سالان حالا از شرایط روحی‌روانی خوبی نیز برخوردار است، از ساعت ۱۵ امروز در سالن شهید فخار مجموعه‌ورزشی سجاد میزبان تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم خواهد بود؛ تیم قدرتمندی که بازی رفت را از نماینده مشهد برده است و حالا مشهدی‌ها با انگیزه انتقام، به این مسابقه قدم خواهند گذاشت.

شاگردان سعید بابیانی که هنوز راکت می‌زند و به‌تازگی هم به عضویت تیم ملی در‌آمده است، طی هفته‌های قبل نتایج خوبی را به دست آوردند و امروز حریفی دندان‌گیر برای تیم مدعی رعد پدافند خواهند بود. سرمربی مشهدی‌ها دربار‌ه بازی امروز گفت: توس‌مسیر با اتکا به ۵ ملی‌پوش خود تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم را در مشهد شکست خواهد داد.

سعید بابیانی افزود: از ۷ عضو تیم توس‌مسیر، ۵ بازیکن شامل ۳ بدمینتون‌باز جوان و ۲ بدمینتون‌باز بزرگ‌سال در تیم‌های ملی بدمینتون جوانان و بزرگ‌سالان حضور دارند. وی با اشاره به جایگاه پنجم توس‌مسیر در لیگ برتر بدمینتون اظهار کرد: این در‌حالی است که تیم‌های صدر جدول لیگ برتر بدمینتون در نهایت ۲ بدمینتون‌باز ملی‌پوش در اختیار دارند؛ یعنی توس‌مسیر فعلا بیشترین ملی‌پوش را در ترکیب خود دارد.

بابیانی تصریح کرد: امروز در مشهد میزبان رعد پدافند در بازی سوم نیم‌فصل دوم هستیم و با توجه به اینکه بازی قبلی مقابل پروتئین کرج را در خانه حریف با نتیجه ۴ بر‌۲ پیروز شدیم، بچه‌ها برای تکرار بُرد، انگیزه خوبی دارند. بابیانی تماشاچیان مشهدی را دیگر‌امتیاز انحصاری توس‌مسیر دانست و خاطرنشان کرد: هیچ تیمی در کشور به‌اندازه توس‌مسیر تماشاچی پیگیر و دوآتشه ندارد. تعداد هواداران توس‌مسیر در بازی‌های لیگ برتر تاکنون از ۲۰۰ نفر کمتر نبوده است؛ حال آنکه تیم‌های دیگر با‌وجود اسپانسر‌های قدرتمند از این تماشاچیان پرتعداد و پرشور برخوردار نیستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->